Sunday, December 5, 2010

We Got Married....

   Salam Reader...
Ohayoo...

Hari ni nak cerita my favourite variety show for right now and maybe ever.....hehe
okey since dikenalkan dengan variety show ni memang ketagih gila 
dari selama ini selalu menunggu kawan2x mendownload terus 
sampai saya sendiri yang mendownload sampai 
habislah kapasiti broadband maxis saya yg terhad sebanyak 1.5GB

memang menyedihkan sampai nak update blog pun terpaksa berkunjung ke Cyber Cafe ..
mak saya cakap itulah padahnya tidak berfikir dahulu sebelum mendownload tu...
okey korang mesti nak tahukan apa variety tersebut...

iaitu


WGot Married....

wah ketagih  tonton variety show tu lebih2x lagi disebabkan variety ini 
saya boleh kenal lebih ramai artis korean...
tahu lagu2x terkini mereka...even a little bit late nak tahu lagu tersbut klik ini...SarangHaertBeat

Mak dan kawan2x selalu pertikaikan pasal ini 
diorang selalu marah kenapa saya boleh ketagih dan boleh suka pasal korea ni...hehe
harap2x leh berkunjung ke korea someday...

saya suka lagu2x korea ni ...
sebelum tu dah buat research dulu barulah leh nak nyanyi suka2x 
kalau tak ingat berani ke nak main nyanyi je ...
kena tahu lirik dulu barulah leh nyanyi kalau tak entah dia sebut apa2x main ikut jer...
kut2x dia menyumpah seranah ke kita tak tahukan....
"First sekali search lirik dan translationnya...  Second dah pastikan tiada yang diragukan barulah"
 leh nyanyi sesuka hati walaupun lirik tunggang terbalik hehehe...

as example macam pasal makanan kita kena tahu ingridient dulu 
Halal ke tidak baru leh makan kan...kalau main makan jer...
tak tahu apa isi dia kan bahaya...
as we muslim kita ada gak benda yang kita kena berhati2x tak leh main suka jer...
coz saya ni bukanlah jenis apa ye...hemm ha yang fanatik coz minat tu taklah sampai nak 
abaikan sembahyang dan tuntutan keatas agama kita...

eh larik topik lak..hehe yelah semangat betul berhujah bukan apa sebagai peringatan untuk diri sendiri juga supaya tidak mengabaikan tuntutan agama
sebanarnya saya memang ketagih dengan 
We got married ni hehe...
okey dah lah cakap lebih lebih pun tak gunakan so mari kita tengok gambar yang ada ni...
nak lebih info tentang We got maried ni bolehlah search kat tenet ok heheheeh


Couple From the first season...
Couple from the second Season the latest....

Want to watch it online....MySoju

Yang Paling saya suka bila diorang ambil Wedding Photo...
macam real gila...comel sangat gambar2x yang diambil...

Crown J and Seo In Young

Kim Hyun Joong and Hwang Bo
Jo Kwon and Son Ga In
HwanHee and Hwayobi

1 Comment:

nona hidayah said...

hai awak!!
saye baru2 nih tertengok cite nih. mmg betul ckp awk. addicted giler skrg nih ngn diaorg. suka tgk nickhun dan victoria.

dtg la melawat belog saye (: