Wednesday, June 9, 2010

Code Lagu untuk Blog for free



Salam Readers..
Ohayoo...

Kali ni saya ingin beri anda letak lagu dalam blog anda secara

Percuma!!!!!

haha saya nak promosikan untuk Blog sis IntanNurulFateha..

kalo tidak percaya yang kak intan dah bagi kebenaran tengok gambar dibawah sebagai bukti

okey..saya telah letak bukti dari tuan punya blog sekarang saya ingin memberi anda code lagu tersebut ok sebelum itu saya akan ajar anda langkah 2x untuk letak lagu tersebut dahulu.



langkah pertama

klik Dashboard then klik Layout


langkah kedua

Add Gadjet - HTML/Javascript


then korang bolehlah copy code yang telah tersedia ini kedalamnya seterusnya korang klik save then bolehlah buka blog anda untuk dengar lagu tersebut

Selepas korang buka blog korang akan nampak gambar ini



Amaran : lagu ni AutoPlay dan hanya dimainkan sekali sahaja. untuk request lagi lagu untuk blog silalah request di Blog IntanNurulFateha.. dan langkah untuk request ada di blog tersebut

nak code lagu klik disini
code lagu ada di blog beliau...

0 Comment: